گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

برنامه‌ی Intel Developer Forum پس از20 سال در حال خاتمه یافتن است. امیدواریم که منتظر نسخه‌های بعدی Intel Developer Forum یا هر نوع دیگری از آن نبوده باشید. چرا که Intel پس از بیست سال این برنامه را کنسل کرده است. بنا بر گفته‌های سخنگوی این کمپانی، Intel مانند گذشته با محوریت کامپیوترهای خانگی کار نمی‌کند. Intel معتقد است رویدادهای بزرگ و فراگیر دیگر بهترین روش برای نشر اطلاعات نیست، بلکه تمرکز اصلی به رویدادها با مخاطبین خاص، برای مثال یک مذهب به خصوص، معطوف شده است.
بررسی تاثیر این اتفاق زمانی که Intel برای آن جایگزینی معرفی نکرده است،کار دشواری است. با این وجود قطعا نحوه و زمان شنیدن اخبار مهم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. به جای قرار گرفتن یک مرتبه در معرض شمار زیادی اخبار، ممکن است در طول سال و به صورت تدریجی در معرض آن قرار بگیرید و این می تواند به عنوان یک مشکل برای توسعه‌دهندگان مطرح باشد.
جدا از این نگرانی‌ها، تصمیم Intel مبنی بر حذف IDF چندان تکان‌دهنده نبود، زیرا بخشی از یک گرایش بزرگتر و سالانه بود. کمپانی اپل، مایکروسافت و دیگر برندهای معروف نیز از افشای یک باره‌ی کلیه‌ی اخبار خود در رویدادهای مهم و کلیدی (مانند Macworld و CES) خودداری می‌کنند تا در مناسبت‌های کوچک‌تر و زمان معرفی یک محصول توجه بیشتری به خود جلب کنند. تفاوت عمده‌ در این است که Intel همواره در کنترل حواشی developer forum بوده است، در حالی که سایر کمپانی‌ها مدیون عوامل خارجی نیز بوده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه