موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

این تبلت ها همچنین دارای بلندگوهای استریو با گواهی نامه ی Harman Kardon می باشند.


Huawei تنها با داشتن چندین تلفن هوشمند به IFA سرنزده است، بلکه از یک محصول جدید نیز رونمایی کرده است. به دنبال تلاش های بسیار بلندپروازانه ی شرکت برای دستگاه های سطحی از جمله MateBook ، ما به تبلت های استانداردتری با وجود MediaPad M3 رسیده ایم که امروز معرفی شده اند.


همانطور که از اسم آن پیداست، سخت افزار آن به شکل به خصوصی برای مصرف رسانه ای در نظر گرفته شده است، و به نمایش صفحه نمایش 8.4 اینچی 2560 x 1600 خود، بلندگوهای استریوی Harman Kardon و پشتیبانی صوتی با کیفیت بالا می پردازد.


MediaPad M3 دارای پردازشگر هشت هسته ای 950 Kirin (چهار هسته ی 2.3GHz به علاوه ی چهار هسته ی 1.8GHz) ،می باشد که با حافظه ی 4GB آن همراه شده است و همچنین دارای قابلیت حافظه ی قابل توسعه تا 32 یا 64 gigs می باشد (با قابلیت پشتیبانی از کارت microSD تا 128GB). یک باتری 5100mAh می تواند استفاده از Netflix را برای شما ممکن سازد، و یک جفت دوربین 8 مگاپیکسل در زمانی که باید به گرفتن یک عکس به وسیله ی تبلت بپردازید، مناسب است.


انتخاب OS اندروید 6.0 Marshmallow به همراه Huawei’s Emotion UI (EMUI) 4.1 در بهترین حالت میباشد، و به علاوه ی تمام گزینه های اتصالی استاندارد، همچنین cellura های متفاوتی در کنار کارت nano-SIM و LTE radio برای دریافت داده ها در زمان حرکت وجود دارند.


برای اولین بار در تاریخ 26 سپتامبر در بسیاری از کشورهای اروپایی (از جمله انگلستان) عرضه خواهد شد، و همچنین در بخش هایی از آسیا و خاورمیانه، مدل ابتدایی 32GB WiFi آن از قیمت 349 یورو برخوردرا است.نسخه های 64GB WiFi و 32GB LTE آن از قیمت بالاتری یعنی 399 یورو برخوردارند، و مدل 64GB LTE 449 یورویی نیز گزینه ی دیگری برای شما محسوب می شود.


ما در تمام طول هفته از برلین، آلمان برای IFA 2016 با شما همراه خواهیم بود. به اینجا سر بزنید تا از تمام اخبار مربوط به این نمایشگاه آگاه شوید.




برچسب هاHuaweiMediaPad M3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از تبلت هوآویMediaPad M2 در فرانسه