موبایل و تبلت
مصطفی طبری۶:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور

اشتباه نکنید، 120 ساعت عمر باتری مربوط به زمانی است که فقط از صفحه نمایش دوم گوشی که از فناوری جوهر الکترونیکی یا E-Ink بهره می برد، استفاده کنید. Oukitel از کمپانی هایی مانند Yota Devices و Umi که گوشی های هوشمند با دو صفحه نمایش را عرضه کرده اند، الهام گرفته اما این دلیل نمی شود کهU6  یک دستگاه تقلیدی و کپی باشد. در واقع گوشی Oukitel یک محصول عالی و احتمالاً قابل دسترس تر از سایر گوشی های دو نمایشگر موجود می باشد.


نخستین چیزی که متوجه می شوید این است کهU6  یک گوشی فوق العاده زیبا می باشد که شباهت هایی با چند گوشی هوشمند موجود در بازار نیز دارد. این گوشی علاوه بر زیبایی و حاشیه اطراف صفحه کم، مشخصات سخت افزاری شامل پردازنده Mediatek MT6735M(کم قوی تر از اسنپدراگون 410)، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا 64 گیگابایت را ارائه می کند.


بطور کلی عملکرد گوشی با این مشخصات قابل قبول خواهد بود و در اکثر مواقع دچار مشکل نمی شوید. اما چیزی که این گوشی را خاص کرده چیز دیگری است. نمایشگر 5 اینچی با وضوح 720p در قسمت جلویی دیده می شود که تصاویری شفاف و غنی از رنگ ها را به شما ارائه می دهد.


اما اگر دوست دارید کمی در مصرف باتری گوشی صرفه جویی کنید باید به سراغ نمایشگر جوهر الکترونیکی واقع در پشت گوشی بروید. جایی که با یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 960 در 540 پیکسلی مواجه می شویم. تراکم پیکسلی این نمایشگر 235 PPI می باشد که قطعاً عالی نیست، اما برای خواندن متون و کاربردهای عادی کفایت می کند. الیته از رزولوشن پایین این صفحه نمایش می توان فهمید چگونه یک باتری 2100 میلی آمپری ساده می تواند تا 180 ساعت حالت آماده به کار را فراهم کند!


همانطور که احتمالاً می دانید، پنل های E-Ink مصرف باتری بسیار کمی دارند و در واقع هرگاه تغییری در تصویر بوجود آید باتری مصرف خواهد شد. به همین دلیل می توان تصویری بر روی این پنل های به نمایش گذاشت که حتی پس از پایان شارژ باتری نیز نمایش داده شود. یکی دیگر از مزایای این نوع صفحه ها، خوانایی بسیار عالی در زیر نور خورشید می باشد. البته لذت خواندن متون در صفحه های جوهر الکترونیکی را نیز نباید فراموش کنید.
ویژگی های بیشتری نیز در این گوشی وجود دارند که شامل ساطع کننده مادون قرمز، اشارات لمسی و غیره می شود. هنوز جزییات بیشتری ازOukitel U6  منتشر نشده اما بنظر می رسد قیمت مقرون بصرفه ای داشته و شاید برخلاف گوشی های چینی وارد خاک آمریکا نیز بشود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گلکسی A9 سامسونگ یک صفحه‌ی نمایش 6-اینچی و یک باتری بسیار بزرگ دارد