اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

SwiftKey از محبوب‌ترین کیبورد‌های third party موجود برای کاربران Android است. این کیبورد با به‌خاطرسپاری کلمات تایپ شده توسط کاربر، در دفعات بعدی آن‌ها را حدس زده و نیازی به تایپ کامل مجدد کلمات ایجاد نمی‌کند. همچنین کاربر می‌تواند با کشیدن انگشت خود بر روی حروف، اقدام به تایپ کند که این امر در بالا بردن سرعت تایپ بسیار موثر است. در حال حاضر با به‌روزرسانی جدید SwiftKey، بهینه‌سازی‌های مختلفی صورت گرفته است. 
در به‌روزرسانی جدید، SwiftKey سه ویژگی جدید  با نام‌های Clipboard ،Incognito Mode و Shortcut‌ها را معرفی کرده است. قابلیت Clipboard جدید این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد بخش کوچکی از متن یا اطلاعات را ذخیره کرده تا به طور‌ مداوم در دسترس باشند. به جای Clipboard خوده Android که تنها یک چیز را در یک زمان ذخیره می‌کند، Clipboard در کیبورد مذکور به کاربران اجازه می‌دهد چند تکه از متن را در یک زمان ذخیره نمایند.
قابلیت معرفی شده‌ی دیگر Shortcut‌ها هستند. هر قسمت متن در Clipboard را می‌توان با یک Shortcut برنامه‌ریزی کرد که از آن‌ها می‌توان برای دسترسی به جملات طولانی‌تر استفاده نمود. به عنوان مثال می‌توان برای دسترسی به آدرس منزل، واژه‌ای را برای کیبورد تعریف نمود.
آخرین ویژگی، Incognito Mode است که کارکرد آن نسبتا واضح می‌باشد. همانطور که می‌دانید SwiftKey در هنگام تایپ کلمه‌های موجود را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد، اما گاهی ممکن است نخواهید صفحه‌کلید از آنچه تایپ می‌کنید باخبر باشد. بدین منظور می‌توان ویژگی Incognito Mode را فعال نمود.
سه ویژگی مذکور در آخرین نسخه‌ی عمومی SwiftKey در  دسترس است و می توان همین حالا از Google Play دانلود نمود.

برچسب هاswiftkey
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نرم افزاری که استفان هاوکینگ با آن صحبت می کند، رایگان شد