ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

یک مادر ژاپنی که مثل همه‌ی والدین در سراسر جهان با بازی ویدئویی بیش‌ از حد کودکانش مخالف است، به‌ تازگی روش جالبی را برای جلوگیری از وقت گذراندن زیاد فرزندش با کنسول بازی در پیش‌ گرفته است. این روش منحصر به‌ فرد توانسته مشکل رایج در میان والدین را حل نماید.
این مادر ژاپنی با استفاده از یک قفل توانسته محل اتصال دو شاخه به پریز را مسدود نماید. در نتیجه فرزند بدون اجازه‌ی والدین خود نمی‌تواند کنسول بازی خود را روشن نماید. روش وی توانسته واکنش متفاوت بسیاری افراد را در اینترنت به دنبال داشته باشد.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی ایده‌ی مادر باهوش را خوب و مفید دانسته‌اند، در حالی‌ که بسیاری از کاربران آن را مخرب می‌دانند. به‌ هر حال او توانسته با قفل منبع تغذیه‌ی کنسول، مدت‌ زمان بازی فرزند خود را محدود نماید.
برخی از کاربران از این مادر خواسته‌اند که تا به روش بی‌رحمانه‌ای را که در قبال فرزندش در پیش‌گرفته است متوقف کند، زیرا این روش ممکن است توسط دیگر والدین نیز اجرا شود. با این‌حال باید توجه داشت که بسیاری از کارشناسان استفاده‌ی مداوم از بازی‌های کامپیوتری را سبب کاهش رشد ذهنی کودکان می‌دانند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه