موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد

اندروید دیگر صرفاً سیستم عاملی برای گوشی های موبایل یا تبلت ها نیست و کاربردهای آن در پلتفرم های مختلف روز به روز گسترش می یابد.
Android Auto سیستم عاملی جدید برپایه اندروید است و به همین دلیل بسیاری از کاربران برای انخاب اپلیکیشن ها و سرویس های مناسب جاده و مسافرت به راهنمایی نیاز دارند. یکی از اپلیکیشن هایی که حتماً باید مورد توجه قرار دهید، TuneIn Radio می باشد.
اما اصلاً TuneIn Radio چیست؟


نحوه کار این سرویس ساده است، در واقع این اپلیکیشن با استفاده از قدرت ایستگاه های رادیویی و پادکست های اینترنتی به شما امکان شنیدن برنامه های رادیویی و آهنگ های به روز را از طریق اینترنت می دهد. این اپ ایستگاه های رادیویی جهانی را نیز شامل می شود و بدین ترتیب در هر جای جهان که باشید می توانید از از برنامه ها و آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید.


همانند سایر برنامه های اندروید اتو، شما می توانید با استفاده از فرمان های صوتی TuneIn Radio را کنترل کنید و هیچگاه چشم از جاده برندارید. البته اگر قصد پیدا کردن ایستگاه ها و پادکست های جدید را دارید، این فرمان های صوتی به شما کمکی نمی کنند و بهتر است خودروی خود را در کنار جاده نگه داشته و موارد دلخواهتان را پیدا کنید!
چگونه TuneIn Radio را نصب کنیم؟


اگر شما هم به این اپلیکیشن علاقه مند شده اید می توانید آن را از گوگل پلی استور دانلود نمایید. نیازی به دانلود برنامه ای خاص جهت سازگاری با اندروید اتو ندارید و تمام ویژگی های مرتبط با خودرو در نسخه اسمارت فون این اپلیکیشن نیز وجود دارند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توجه: ویروس جدید برای 90٪ گوشی های اندروید خطرناک است