کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

مایکروسافت PlayFab را تصاحب کرد، استارتاپی که توسعه ی بازی را بر اساس کار با عملیات‌های برخط و دیگر وظایف تسریع می‌بخشد تا توسعه‌دهندگان بتوانند بر روی ساخت بازی‌هاشان متمرکز شوند.
PlayFab خدمات backend را برای 1200 بازی متصل به سرویس رایانش ابری با بیش از 700 میلیون بازیکن اجرا می‌کند، و حالا پس از این خرید مایکروسافت PlayFab را در سرویس رایانش ابری Azure خود ادغام می‌کند.
Kareen Choudhry از مسئولین بازی‌سازی مایکروسافت گفت: "ابزارهای PlayFab طراحی شده‌اند تا توسط توسعه‌دهندگان بازی در تمامی پلتفرم‌ها استفاده شوند. این خرید سرمایه‌گذاری و کاری که ما در Microsoft Azure برای ایجاد یک پلتفرم رایانش ابری جهانی در صنعت بازی‌سازی انجام می‌دهیم را توسعه می‌دهد."
به دلایل زیادی بازی‌ها در حال حرکت به سمت سرویس‌های مبتنی بر رایانش ابری و مراکز اطلاعاتی متصل به اینترنت هستند. این شیوه، امنیت را بهبود می‌بخشد، دسترسی آسان‌تر به بازی‌ها را فراهم می‌کند و انواع جدیدی از بازی‌های انلاین را در اختیار قرار می‌دهد. اما از طرفی ادامه‌ی کار را برای توسعه‌دهندگان پیچیده می‌کند، چرا که آن‌ها بایستی از طریق فراهم ساختن محتواهای بازی اضافی رقابتی بمانند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه