تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير

هنوز صحبتی در مورد جایگزین آن مطرح نشده است.
مایکروسافت در نظر دارد تا تولید تبلت های Surface 3 را تا پایان سال متوقف کند، این شرکت امروز به اعلام این مطلب پرداخت. Surface 3 اولین بار در ماه می 2015 به عنوان یک طراحی 2 در 1 به بازار عرضه شد که به جلب توجه دانش آموزان و افرادی پرداخت که احتمالا بیشتر جذب آیپد شده بودند تا یک لپ تاپ کامل. تقریبا تعدادی از وبسایت هایی که به اخبار مایکروسافت و ویندوز اختصاص داده شده اند، در نهایت متوجه شدند که موجودی این دستگاه رو به اتمام است و ZDNet تایید کرد که این شرکت در طول شش ماه آینده تولیدات خود در این زمینه را متوقف خواهد کرد.


مایکروسافت طی بیانیه ای اعلام کرد " از زمان تولید Surface 3 که به بیش از یک سال پیش باز می گردد، ما تقاضای بسیار بالا و رضایت را در میان مشتریان خود مشاهده کردیم" . " موجودی ما در حال حاضر محدود است و تا پایان ماه دسامبر 2016، ما بیش از این به تولید دستگاه های Surface 3 نخواهیم پرداخت." هنوز جانشینی برای این دستگاه تعیین نشده است. Microsoft’s Surface Pro 4 در ماه اکتبر سال گذشته در کنار لپ تاپ های Surface Book عرضه شد و مایکروسافت از آن زمان در زمینه ی به روزرسانی سخت افزاری در سکوت به می برد.
ممکن است مابکروسافت تا سال 2017 برای معرفی سخت افزار جدید خود صبر کند.

ماری جو فولی از ZDNet بیان کرده است که مایکروسافت ممکن است برای به اتمام رساندن بازبینی بزرگ بعدی ویندوز 10 صبر کند، که قبل از معرفی مدل جدید 2-in-1s به عنوان RedStone 2 شناخته می شده است. به احتمال زیاد این امر تا سال بعد اتفاق نخواهد افتاد، که بدین معناست که سخت افزار مایکروسافت متاسفانه در زمانی که تولید Surface 3 متوقف شود، از تاریخ گذشته محسوب می شود. همچنین مایکروسافت همیشه می تواند به به روز کردن خط تولید خود در پاییز امسال بپردازد، همان طور که این کار را از زمانی که اولین دستگاه Surface در سال 2012 به بازار عرضه شد، انجام داده است.

برچسب هاSurface BookMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقد surface pro 4 : انتخاب امن تر مایکروسافت یک پیشرفت و ارتقا ( به طور فریب آمیزی ) بزرگ است