گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

به گزارش وب‌سایت theverge، مایکروسافت در نظر دارد در صورت وجود محدودیت در ظرفیت‌های کنونی، برای دسترسی به خدمات رایانش ابری Azure خود در مراکز خدمات درمانی، سرویس‌های اورژانسی و زیرساخت‌های حیاتی اولویت بندی کند. این شرکت نرم افزاری هفته گذشته برای برخی کاربران ابزار ارتباطی Teams خود برخی مشکلات را تجربه کرد و این اتفاق پس از آن صورت گرفت که بیش از 40 درصد کاربران سازمانی عضو اپلیکیشن مذکور به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا سعی کردند وظایف کاری خود را از راه دور مدیریت کنند. مایکروسافت هم اکنون در تلاش است ضمن مدیریت درخواست‌های جدید برای عضویت در اپلیکیشن Teams، جلوی بروز هرگونه مشکل برای کاربران قبلی را بگیرد.
به نوشته‌ی همکاران سیستم، مایکروسافت به منظور حصول اطمینان از بهینه سازی خدمات و عملکرد سرویس مذکور مطابق انتظارات قبلی، به صورت فعالانه و 24 ساعته در هفت روز هفته عملکرد و روند فعالیت این اپلیکیشن را زیر نظر می‌گیرد. اگر این اتفاق به درستی پیش نرود، سیاست‌های اولویت بندی مایکروسافت در این زمینه اعمال می‌شود.
مایکروسافت با انتشار مطلبی روی وبلاگ Azure توضیح داد: «در حالی که تقاضا افزایش میابد، اگر در این مدت با هر گونه محدودیت ظرفیت در هر منطقه‌ای از جهان روبرو شویم، معیارهای روشنی را برای اولویت بندی ظرفیت جدید ایجاد خواهیم کرد. اولویت اصلی به خدمات اورژانسی، خدمات مدیریت درمان و فوریت‌های پزشکی است و همچنین زیرساخت‌های حیاتی دولت و سازمان‌های مربوطه و کارمندان وابسته‌ای که از Teams برای پیشبرد این مشاغل استفاده می‌کنند در اولیت است».
مایکروسافت همچنین توضیح داد همکاری‌هایی را با دولت‌های سراسر جهان آغاز کرده است تا مطمئن شود مراکز داده و کارمندان می‌توانند به راحتی به خدمات رایانش ابری دسترسی داشته باشند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه