تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

در سایر اخبار، Tesla به فروش ماشین ها در فروشگاه Nordstrom لس آنجلس پرداخته است.
Local Motors به تازگی از اتوبوس های آینده پرده برداری کرده است که کاملا مستقل بوده و به وسیله ی یک پرینتر سه بعدی ساخته شده است و به وسیله ی سیستم هوش مصنوعی IBM کنترل می شود. در سایر اخبار مربوط به حمل و نقل، یکی از ماموران عالی رتبه ی آلمانی اعلام کرد که تمام ماشین های جدیدی که نام آنها ثبت شده است نیاز دارند که تا سال 2030 تولید آن ها به صفر برسد. Tesla اعلام کرد که در نظر دارد به فروش وسایل الکتریکی خود در فروشگاه Nordstrom لس آنجلس بپردازد. یک قایق خورشیدی ، سفر تاریخی خود در سرتاسر اقیانوس اطلس را آغاز کرده است.

بلندترین برج جدید دنیا در دبی ثبت شده است. در همین زمان، برایتون در انگلستان، از باریک ترین برج دنیا پرده برداری کرد: که در نوک آن غلاف قابل مشاهده و متحرک مطابق با عصر فضا وجود دارد. قزاقستان از یکی از شهرهای سازگار با محیط زیست خود پرده برداری کرد که میزبان World Expo در سال 2017 می باشد، در حالی که یک هرم سبز غول پیکر در پاریس نیز نمایان شده است . در قسمت دیگری از دنیا، محققان از لیزر، برای آشکار کردن شهرهایی گمشده و پنهان شده در بین جنگلهای نزدیک Angkor Wat استفاده می کنند، و یک دروازه ی غول پیکر به دنیای مردگان در صربستان افتتاح شد که به سرعت در حال رشد پیدا کردن است.

هیدروژن یک منبع انرژی تمیز و قابل تجدید است که می توان به راحتی به ذخیره کردن آن پرداخت، اما تولید آن دشوار و هزینه بردار است. به همین دلیل بسیار هیجان انگیز است که پایگاه خورشیدی مستقر شده درکالیفرنیا به توسعه ی یک تکنیک پیشرفته برای تولید سوخت هیدروژن از آب و نورخورشید پرداخته است. در سایر اخبار در ارتباط با انرژی، استرالیا به شکستن رکورد انرژی باد در ماه گذشته و به وسیله ی تولید 1،299 گیگاوات باد در ساعت از انرژی برق تجدیدپذیر پرداخته است، همچنین اسکاتلند توانسته است تا به هدف انتشار گازهای خروجی تهاجمی خود، به مدت شش سال جلوتر از برنامه ریزی انجام شده، دست پیدا کند. همچنین یک کلبه ی کوهی خودکفا کشف شده است که می تواند انرژی خورشید را دریافت کند. در نهایت، ما به اشتراک گذاشتن 10 آزمایش علمی کلاسیک پرداخته ایم که می تواند برای کودکان در تمامی سنین الهام بخش باشد.

برچسب هاInhabit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه