گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

تحلیلگران شرکت آمریکایی NetBase، با تحلیل 376 میلیون مورد از مارک های مختلف در جهان، لیستی ارائه کرده اند که محبوب ترین برند ها را در Facebook از نگاه کاربران نشان می‌دهد.
در جایگاه اول این شبکه، خوده Facebook قرار دارد، پس از نام این شبکه ی اجتماعی برند هایی همچون فروشگاه های اینترنتی Amazon ،eBay ،Apple ،Snap ،Disney ،Pokemon Go ،Etsy ،Netflix و Sony قرار دارند.
به نظر می رسد در گزارش سالانه، پنج جایگاه اول توسط ابر قدرت های دنیای اینترنت و تکنولوژی اشغال شده است. فیس بوک با 21 درصد آراء جایگاه اول را کسب کرده است. البته این تعجب آور نیست، چرا که کاربران تمام کاربرانی که مورد بررسی قرار گرفته اند در این شبکه فعالیت می‌کنند. بر اساس آمار روزانه حدود 170 میلیون کاربر به صورت فعال در این شبکه فعالیت می کنند.
هنگامی که این شبکه آغاز به کار کرد به یک شبکه برای سرگرمی و تعامل افراد با یگدیگر تبدیل شد، اما رفته رفته در تمامی زمینه ها گسترس یافت و قراردادهای بزرگ تجاری و تبلیغات گسترده‌ی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در آن جریان گرفت. به طور کلی بیش از 60 درصد از شرکت ها در زمینه‌ی رتبه بندی فناوری را آمریکایی ها، 12 درصد متعلق به ژاپنی‌ها و 8 درصد از آن را شرکت های آلمانی تشکیل می‌دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه