سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

علاوه بر دوربین، دستگاه Echo Look جدید مربوط به Amazon حالا قادر به دیدن و شنیدن نیز است. این دستگاه نوعی ماشین سلفی مستقل است که کاربران می‌توانند فیلم‌ها یا عکس‌های کاملی از خودشان را ببینند، به خصوص به این دلیل که انتخاب نوع  لباس پوشیدن و مد صبح‌تان را چک کند.
این همیار خانگی جدید به دستوراتی مانند Alexa، عکس بگیر و Alexa، فیلم بگیر پاسخ می‌دهد. کاربران قادرند در اطراف دور زده تا عکس‌هایی از تمامی جوانب بگیرند و درحالی که دست‌های‌شان آزاد است، عکس‌های سلفی بگیرند. علاوه بر این‌ها بر طبق استاندارد عملکرد Alexa، کاربران می‌توانند شرایط آب و هوا را نیز چک کرده و مطمئن شوند که آیا پوشش آن‌ها متناسب وضعیت جوی است یا نه.
این یک ویژگی جالب و غیرمنتظره است که به خط تولید فوق‌العاده موفق شرکت اضافه شده است. هیچ نوع ساخت تو کاری در اینجا نشان داده نشده است، اما کاربران می‌توانند آنچه را که گوشی می‌بیند، ببینند.
پس از اینکه سخت‌افزار شرکت فروخته شد، این برنامه با دادن پیشنهادات در مورد نوع مدها به کاربران، یک جریان درآمد بسیار روشنی را برای شرکت باز می‌کند. این شرکت همچنین قدم‌هایی روشن برای افزایش فروش انواع مدها از طریق برنامه‌ی Amazon Fashion خود برداشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه