گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ فروردين

طبق آخرین نظرسنجی NBC News/Wall Street Journal، اکثریت قابل توجه شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌گویند رسانه‌های اجتماعی به تقسیم کشور بیش از اتحاد آن می‌پردازند.
بر اساس نتایج این نظرسنجی، مردم آمریکا نظرات متفاوتی درباره‌ی رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر دارند. به اعتقاد آن‌ها این شبکه‌ها بیشتر به دنبال تقسیم کشور هستند تا اتحاد آن، و به جای حقیقت، اخبار کذب و دروغ را منتشر می‌کنند.
این نظرسنجی نشان داد از هر ۱۰ نفر ۶ نفر آن‌ها می‌گویند به هیچ وجه به فیسبوک برای حفظ اطلاعات شخصی خود اعتماد ندارند. از طرفی مردم اعتقاد دارند، مزایای فناوری برای صنعت بیشتر از معایب آن است، و پاسخ‌دهندگان درباره‌ی تفکیک شرکت‌های فناوری بزرگی همچون اپل، آمازون، گوگل، و فیسبوک توسط دولت تردید دارند.
Micah Roberts، از افراد درگیر در نظرسنجی گفت: "رسانه‌های اجتماعی و مخصوصا فیسبوک با مسائل جدی در این نظرسنجی مواجه هستند."
۵۷ درصد پاسخگویان در نظرسنجی می‌گویند، رسانه‌های اجتماعی چون توئیتر و فیسبوک بیشتر به دنبال تفکیک کشور هستند، درحالیکه ۳۵ درصد معتقدند این‌ها برای اتحاد ملی تلاش می‌کنند.
۵۵ درصد اعتقاد دارند رسانه‌های اجتماعی اخبار کذب و دروغ را بیشتر نشر می‌دهند، در عوض ۳۱ درصد می‌گویند این‌ها بیشتر اخبار و اطلاعات را منتشر می‌کنند.
در نتایج نظرسنجی می‌توان دید که ۸۲ درصد افراد می‌گویند سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتر وقت افراد را تلف می‌کنند، در مقابل ۱۵ درصد افراد نظری مخالف دارند.
نظرات منفی در مورد رسانه‌های اجتماعی در بین دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان، مردان، زنان، ساکنان شهرها، و روستاها مشترک است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه