موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۱:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ مرداد

به نظر میرسد که احتمالا سامسونگ میخواهد  از دو دستگاه اندازه ی فبلتش  در نشست خبری بعدی در 13 آگوست رونمایی کند . گلکسی نوت 5 و galaxy s6 edge plus . اگر میخواهید بدانید که چه انتظاراتی باید داشته باشید، پس عکسها و مشخصات لو رفته در اینترنت در آخر هفته همه ی شک ها را درباره ی این محصولات شرکت کره ی جنوبی از بین خواهد برد.
اول از همه talkandroid در یک عکس خبری که توسط منبع موثق @evleaks به دست رسیده گزارش میکند . این اولین نگاه رسمی ما به این دو دستگاه است که در چند هفته ی بعد راه اندازی میشوند اما هیچ سورپرایز واقعی در مورد طراحی این دو وجود ندارد . نوت 5 با یک قلم سوزنی s pen میاید و  s6 edge plus با لبه های منحنی میاید که از اسم گوشی هوشمندش گرفته شده است.
اما خبرچین توئیتری ما هنوز کارش تمام نشده بود . چند ساعت بعد او مشخصات galaxy note 5 را هم اعلام کرد. این دستگاه ظاهرا با یک QHD  5.66 اینچ (1440X 2560 پیکسل) ، صفحه ی super amoled ، پردازشگر octa-core exynos 7420 ( چهار هسته در 2.1 GHz  و 4 تا در  1.5 ghz ) ، رم 4 گیگابایتی ، یک دوربین انتهایی 16 مگاپیکسلی ، دوربین روبه رویی 5 مگاپیکسلی و اندروید 5.1.1 میاید.  هیچ پشتیبانی کارت MicroSD وجود ندارد، همانطور که در سامسونگ گلکسی اس 6 نیست. هنوز همه ی اینها را صد در صد ندانید اما منبع موثق است و عکسها و مشخصات با چیزهایی که قبلا راجع به فبلت های سامسونگ شنیدیم میخواند . در طی در چند هفته ای که به رونمایی سامسونگ مانده ، ما مطمئن میشویم و بر اساس آن قضاوت میکنیم.
اگر گیج شده اید و نمیدانید این دستگاه های دقیقا چه هستند، ما به شما حق میدهیم، سامسونگ از تیرباران کردن بازار با بسته های مختلف دریغ نمیکند . نوت 5 به نسبت نوت 4 سال گذشته موفقیت آمیز است ، بخشی از بازه ی   فبلت بزرگ  در سال 2011 شروع شده بود. s6 edge plus هم یک s6 edge بزرگتر و هم دنباله ی note edge  آزمایشی است که سال گذشته کارش شروع شد ، اولین باری که تکنولوژی صفحه نمایش منحنی سامسونگ نمایش داده شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه نسخه مرد آهنی گوشی Galaxy S6 Edge