ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکت‌های FCP ،FWA و TCI در قالب سامانه ی الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه ی سرویس‌های فناوری اطلاعات اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان در این‌ باره گفت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویس‌های فناوری اطلاعات با شاخص‌های کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می‌گیرد.
مجید حقی با اشاره به اینکه دومین دوره ی نظرسنجی مکانیزه از سرویس‌های فناوری اطلاعات در بازه ی زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام‌شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکت‌های شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه‌های برتر قرار گرفتند. 
وی اظهار کرد: در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند و بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استان‌های تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان شرقی در سامانه ثبت‌ شده است. 
حقی ارزیابی سرویس‌ها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان مؤثر دانسته و گفت: تمامی کاربران می‌توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس cra.ir بخش خدمات الکترونیک و یا با ورود به آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction جزئیات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه