گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۱ آبان

اپل با معرفی اولین به‌روزرسانی مناسب از باریک‌ترین لپ‌تاپش در رویداد سخت‌افزاری اکتبر، بار دیگر به MacBook Air جانی تازه بخشید. MacBook Air که در سال گذشته شاهد به‌روزرسانی‌های پردازنده و گرافیکی ناچیزی بود، از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تاکنون تغییرات مهمی نداشته است و از آن زمان تا به حال، اپل بدون اختصاص دادن بخش بودجه‌ای شایسته‌ای، Air را حفظ کرده است. با قیمتی در حدود هزار دلار، Air وضوح تصویری پایین، نمایشگری غیر از Retina، و عملکردی پایین‌تر از میانگین داشت.
به هر حال، همانطور که شایعات منتشر شده توسط بلومبرگ در ماه آگوست هم نشان می‌دادند، MacBook Air جدید جایگزین شایسته‌ای است. نسخه‌ی جدید آن دارای صفحه‌نمایش Retina، پنجاه درصد قاب نازک‌تر و طراحی شبیه به MacBook استاندارد، و اجزای داخلی ارتقا یافته است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی آن در حاشیه‌ها بسیار باریک هستند، دارای دو پورت USB-C، و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. وزن آن تنها ۲.۷۵ پوند است که سبک‌تر از نمونه‌ی قبلی با وزن ۲.۹۶ پوند است.
MacBook Air جدید برای ورود امن دارای Touch ID است و با تراشه‌ی T2 که در مدل‌های سال گذشته ی MacBook Pro و iMac Pro وجود دارد، کار می‌کند. اما از طرفی Air جدید دارای Touch Bar نیست، چراکه معلوم شده وجود آن در MacBook Pro ضروری نبود.
این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌ای دو هسته‌ای نسل هشتم اینتل است که با گرافیک ادغام شده و بیش از ۱۶ گیگابایت RAM و ۱.۵ ترابایت SSD دارد. کاربران می‌توانند از یکی از دو پورت USB-C یا Thunderbolt برای کار با نمایشگر خارجی 5K یا گرافیک‌های خارجی eGPU استفاده کنند. مدل پایه‌ای Air شامل ۸ گیگابایت RAM، پردازنده‌ی ۱.۶ گیگاهرتز  Core i5، و ۱۲۸ گیگابایت SSD است و قیمت فروش آن ۱۱۹۹ دلار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه