تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

او به گسترش انتشار نرم افزار تقلبی کمک کرده است.
درست در زمانی که فکر می کردید انتشار رسوایی فولکس واگن نمی تواند برای این شرکت بدتر از این شود، این اتفاق افتاد. جیمز رابرت لیانگ، یکی از مهندسین باسابقه ی AG در فولکس واگن، در دادگاه فدرال روز جمعه به دلیل دسیسه چینی به منظور فریب دادن سازمان های تنظیمی ایالات متحده و مصرف کنندگان آمریکایی، و نقش او در انتشار این طرح فریب کارانه ی 10 ساله، گناهکار شناخته شد.
با توجه به درخواست توافق وزارت دادگستری، لیانگ و همدستان او قرار بود تا به توسعه ی موتور دیزل EA 189 برای فروش در امریکا بپردازند. اگرچه، آن ها به سرعت متوجه شدند که آن ها نمی توانند به طراحی موتوری بپردازند که با محدودیت های انتشار سختگیرانه در آمریکا همخوانی داشته باشد. پس در عوض، آن ها به طراحی و استفاده از نرم افزاری پرداختند که در زمانی که آزمایش میزان تولید دود از این ماشین گرفته می شد، آن را تشخیص میداد و در حالت عادی به رانندگی خود ادامه می داد و بر اساس آن با انتشار وسیله ی نقلیه مطابقت پیدا می کرد.
در بین سال های 2009 تا 2016، لیانگ و همدستان او، بر اساس گزارش ها، به صورت پی در پی در مورد قابلیت های موتور و توانایی آن به منظور رعایت کردن اساسنامه ی قانون هوای پاک دروغ گفته و وجود نرم افزارهای غیرقانونی را از تنظیم کننده های آمریکایی پنهان کرده اند. شرایط مجازات او هنوز به صورت عمومی اعلام نشده است.

برچسب هاVW
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه