تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۷ تير

موتورهای برقی متحرک به سادگی برای کمک به رانندگان خود طراحی شده اند تا بتوانند یک رانندگی لذت بخش را برای شما فراهم کنند. شرکت Daymak Inc در تورنتو، به تازگی به معرفی Boomer Beast پرداخته است؛ یک AWD سه چرخ که این شرکت آن را به عنوان "اولین موتور محرک  واقعی آفرود/ آنرود در بازار" توصیف می کند.


همانند هیولای آفرود Daymak با دو چرخ، Boomer Beast دو موتوره دارای یک پنل خورشیدی 12 وات است که به شارژ باتری 2580-wh پاناسونیک لیتیوم در زمان پارک بودن آن کمک می کند. زمانی که شارژ آن پس از چهار تا شش ساعت به وسیله یک خروجی سنتی تکمیل شد، این موتور می تواند تا 90 کیلومتر کار کند.


با استفاده از یک اپلیکیشن اندروید همراه، کاربران می توانند به  افزایش پارامترهای عملی مانند سرعت، گشتاور و دامنه بپردازند. حداکثر سرعت آن در جاده 15 کیلومتر یا 9 مایل بر ساعت است؛ در حالی که سرعت آفرود آن حداکثر 40 کیلومتر یا 25 مایل بر ساعت می باشد.
Boomer Beast دارای 120 کیلوگرم وزن می باشد و می تواند به حمل بار تا 158 کیلوگرم بپردازد. سایر ویژگی های آن شامل یک سیستم روشنایی LED ، باربند، جابه جایی تریلر و پورت های شارژ USB دوطرفه است.
این محصول در سه مدل متفاوت موجود می باشد، و قیمت های آن از 2999 دلار برای نسخه ی استاندارد آن تا 4999 دلار برای مدل نهایی آن می باشد (که همان نسخه ای است که در این مقاله به آن اشاره شده است). شما می توانید در ویدیوی زیر طرز کار آن را مشاهده کنید.

برچسب هاBoomer BeastScooter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

FIFA 16: واکنش شدید رئیس EA به منتقدین تیم های بانوان