گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

Waymo در خلال یک برنامه‌ی آزمایشی محدود که در فینیکس، آریزونا برای دو ماه در جریان است، ناوگان‌های خودران خود را به افراد با دسترسی عمومی ارائه می‌دهد. شرکت متعلق به Alphabet دسترسی عمومی به اتومبیل‌های مینی ون Fiat-Chrysler Pacifica و دیگر اتومبیل‌های بدون راننده که مجهز به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای خودران هستند را آغاز کرد. این برنامه با یک گروه کوچک از آزمایش‌کنندگان که در ناحیه‌ی فونیکس زندگی می کنند انجام می‌شود. همچنین برای این آزمایش راهی مجزا و مستقل جهت جا به جا شدن در اطراف شهر در نظر گرفته شده است.
Waymo در حال گسترش این آزمایش است و بدین علت دسترسی به این برنامه‌ی کاربردی به کلیه‌ی افرادی که در منطقه‌ی عمومی فونیکس زندگی می‌کنند، داده می‌شود.
فیلم کوتاهی که Waymo از یکی از اولین آزمایشات‌اش منتشر کرد این واقعیت را نشان داد که این برنامه متمرکز بر افراد انسانی و سازگاری آب و هوا با تکنولوژی است و نه فقط فناوری و خود اتومبیل‌ها. این فیلم همچنین برخی از دلایلی را که چرا این کاربران مشتاق به استفاده از این سرویس بودند را برجسته ساخت.
خبر قابل تامل اینکه Waymo از شرکت Uber در آزمایش خودروهای اتوماتیک پیشی گرفته است. این تکنولوژی در عمل بیشتر قابل اعتماد است و اما حالا Waymo همانطور که مدیر عامل این شرکت، جان کرنیک توصیف کرده خدمت جدیدی را پیشنهاد داده؛ دسترسی به ناوگان خودروهای بدون راننده به طور روزانه، در هر زمان، برای رفتن به هر مکانی در منطقه‌ای که حدودا دو برابر اندازه‌ی سان‌فرانسیسکو است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه