ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

به گزارش مهر، احمد همتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان و نخبگان حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی استان سمنان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علیرضا آشناگر استاندار سمنان به میزبانی سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن بیان اینکه اگر بگوییم آینده جهان وابسته به فناوری اطلاعات است حرف گزافی نگفتیم، ابراز داشت: بی‌تردید سرنوشت کشورها به این‌ تکنولوژی بستگی دارد.
وی ضمن بیان اینکه در آینده نه‌چندان‌ دور، دولت‌ها به این سبک و سیاق فعالیت نخواهند کرد، اضافه کرد: دستگاه‌ها، نهادها و دولت با شرایطی ویژه و برگرفته از فناوری و علوم نوین ارائه خدمات خواهند داشت.
عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه به‌جای مقابله و ایستادگی در برابر تکنولوژی، باید بر آن مسلط شده و از آن بهره‌مند شد، ابراز داشت: باید یاد بگیریم که در مقابل علم و تکنولوژی نباید ایستاد و به‌جای آن باید به‌دنبال راهکار بود.
همتی در ادامه تصریح کرد: تمرکز می‌بایست برروی اهدافی باشد که برای انقلاب تعریف شد و راه تحقق آن تسلط بر علم، تکنولوژی و فناوری است.
وی ضمن بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی، می‌توان راه ایستادگی در مقابل کشورهای زورگو و سلطه‌طلب را فراگرفت، اضافه کرد: باید از نوآوری‌های جوانان و علم و دانش این قشر پر تلاش و پویا بهره‌مند شویم جوانان نیرویی مناسب و فرصتی مغتنم به منظور مقابله با دشمنان و بدخواهان هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه