موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۴۷ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

مترجم: مریم طاهری
سامسونگ بیان کرد که نسل جدید گوشی ‌های هوشمند سری A این شرکت که به احتمال زیاد در CES 2017 رونمایی خواهند شد، قابلیت ضد آب بودن را دارند.
بنظر می رسد سامسونگ از نسل جدید گوشی های هوشمند سری گلکسی A در طی برگزاری CES 2017 رونمایی کند. پیش از این شایعاتی درباره عرضه‌ی این گوشی‌ها با پشتیبانی از گواهی IP688 پخش  شده بود که بیانگر مقاومت این گوشی ‌های هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بود. گوشی‌های هوشمندی که دارای گواهی IP68 می باشند؛ می توانند در عمق ۱.۵ متری تقریبا ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کنند. اکنون سامسونگ این موضوع را  به طور قطعی تائید کرده است.
دفتر سامسونگ در مالزی با انتشار عکسی در فیسبوک به رونمایی از محصولاتی جدید با قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرده است. بنابراین انتظار داریم سری گوشی‌ های گلکسی A سامسونگ شامل A3 ، A5، A7  و A9 معرفی شوند، ولی باید دید آیا همه‌ی این گوشی ‌ها هم‌زمان باهم رونمایی می‌شوند یا اینکه سامسونگ قصد دارد هر یک از آنها را در فاصله  زمانی مشخصی راهی بازار کند.
قبل از همه اینها تصاویری پخش شد که ظاهر گلکسی A5 را نشان می‌داد. به نظر می‌رسد سایر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ نیز ظاهر مشابهی داشته باشند. باید دید سامسونگ در جریان CES 2017 که از پنجم ژانویه آغاز می‌شود، چه محصولاتی معرفی خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه