نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

Apple اعلام کرده است قصد دارد گروه‌های سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنتی خود را که به صورت جدا از هم قرار دارند، در یک فضای کاری در کنار هم قرار دهد. این تصمیم در راستای رقابت بهتر با سرویس‌های مشابه شرکت‌های Google و Amazon گرفته شده است.
تیم سرویس رایانش ابری Apple که شامل Siri، Maps، iCloud، Apple Pay، Apple News و قسمتی از iTunes و Apple Music می‌شود، توسط Eddy Cue مدیریت می‌گردد. این تیم قرار است به فضای Infinite Loop این شرکت در Cupertino کالیفرنیا نقل مکان کند.
هم‌اکنون بیشتر سرویس‌های Apple به‌طور جداگانه‌ و در دفترهای اجاره‌ای در سرتاسر شهر Cupertino و Sunnyvale کالیفرنیا توسعه می‌یابند. فرد دیگری نیز که آگاه به این تغییر و تحولات بوده است، اعلام کرد تیم Cue حداقل در ۳ مکان مختلف در Silicon Valley خواهند بود.
ساختار کنونی این تیم به این صورت است که به رفع اشکالات نرم‌افزاری می‌پردازند و روند توسعه‌ی نرم‌افزار در آن آرام است. با گردآوردی تیم‌ها در یک فضا، انتظار می‌رود روند رشد تجاری سرویس‌ها و رقابت با Google و Amazon تسریع پیدا کند.
از آنجایی که رشد فروش iPhone کند شده است و Apple تا حدودی به پشت صحنه‌ی توسعه‌ی سخت‌افزار رفته است، این شرکت قصد دارد توجه بیشتری بر روی سرویس‌های کسب‌وکاری داشته باشد.

برچسب هاCloud ServiceApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد