سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

هرگاه تولیدکنندگان نام‌آشنایی چون سونی، سامسونگ، ال‌جی و موتورولا دست به اختراعی هرچند کوچک بزنند مورد توجه قرار می‌گیرند و نامشان در صدر اخبار خواهد درخشید. اما اگر شرکت مشابه و گمنامی چنین اقدامی‌ کند و خبر از تولید محصولی جدید دهد، آن‌ طور که باید دیده نمی‌شود. برای مثال می‌توان از Synaptics نام برد، تولیدکننده‌ای که محصولات بی‌شماری از قبیل صفحه‌نمایش لمسی و اسکنر اثرانگشت عرضه می‌کند و نیز تأمین‌کننده‌ی این قطعات برای سازندگان به‌نام تلفن‌های همراه در بازارهای جهانی است. این شرکت امروز خبر از تولید اسکنر اثر انگشت جدیدی داده است که در سه ماهه‌ی دوم سال مالی سال جاری برای آزمایش آماده خواهد شد و تولید انبوه آن از سه ماهه‌ی سوم سال مالی 2017 آغاز می‌گردد.
اسکنر اثرانگشت اتفاق جدیدی نیست چراکه می‌دانیم تولیدکنندگانی همچون هواوی، گوگل و موتورولا مدت‌زمانی است که از این فناوری بهره می‌برند، اما پر واضح است که ادامه‌ی این روند به گسترش این ویژگی در تلفن‌های دیگر کمک می‌کند.
شاید بتوان گفت بهترین بخش مربوط به این اسکنر اثرانگشت استفاده از آن از طریق دکمه‌ی نرم‌افزاری باشد چیزی که سامسونگ بر روی گوشی هوشمند Galaxy S8 اجرا کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه