گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

به گزارش نشریه بلومبرگ بیش از 10 متخصص در حال تولید محتوا برای شبکه اجتماعی Facebook مارک زاکربرگ می باشند. این متخصصین دائما در حال بررسی محتواهای به اشتراک گذاشته شده در این شبکه بررسی، پاکسازی و تولید محتواهای جدید در شبکه هستند.
جالب است بدانید این ده نفر از بنیانگذاران اصلی این شبکه هستند که به صورت مداوم و 24 ساعته اخبار و اطلاعات، همچنین علاقه مندی های کاربران را برای تولید محتوا رصد می کنند. می توان گفت هر روز بر روی صفحه اصلی این شبکه اجتماعی اخبار جدیدی منتشر می شود که اکثرا خبر های سیاسی را در بر می گیرد.
زاکربرگ قبلا عدم تمایل خود را جهت ورود به دنیای سیاست اعلام کرده بود، اما قرار گرفتن خود را در مرکز این حوادث انکار نمی کند، به عبارتی وی اخبار سیاسی جهان را منتشر می کند اما دست خود را به سیاست آلوده نمی کند. تیم مدیران محتوا در فیسبوک دائما در حال پاکسازی اسپم ها، فیشینگ ها و پست های توهین آمیز می باشند. گروهی نیز برای تایپ پست ها مشغول کار هستند. البته فراموش نکنیم عکاسانی نیز در تیم خبری فیس بوک عکس هایی ناب را برای اخبار این شبکه اجتماعی تهیه می کنند.
البته دیدگاه های جالب نیز برای اتفاقات در حال جریان در جهان کنونی از دید تولیدکنندگان محتوا در این شبکه دور نمی ماند. اهداف دیگر این گروه برنامه ریزی برای آینده و به اشتراک گذاشتن دستاورد های این شبکه اجتماعی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه