موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

کمپانی HMD Global پس از معرفی چند گوشی هوشمند از جمله Nokia 7 Plus و Nokia 8 Sirocco، در نمایشگاه بین‌المللی MWC 2018 در نظر دارد تا محصول جدیدی را به بازار معرفی نماید. گوشی هوشمند جدید Nokia X نام دارد و به‌ تازگی در تبلیغات ظاهر شده اما تا این لحظه اخباری در مورد مشخصات آن ارائه نشده است.
با توجه به تبلیغات، Nokia X قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل به‌ صورت رسمی رونمایی شود. متأسفانه این تبلیغ توضیحات بیشتری در مورد این محصول ارائه نمی‌دهد اما آن‌ طور که در شایعات آمده است، Nokia X در دو نسخه‌ی ۴ و ۶ گیگابایتی ارائه خواهد شد. این گوشی علاوه بر این مجهز به پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon و یا MediaTek خواهد بود.
همچنین گفته می‌شود این گوشی هوشمند در کلاس متوسط ​​جای خواهد گرفت البته باید بگوییم بعید است که این شرکت برای یک محصول با کلاس متوسط، رونمایی اختصاصی برگزار نماید. به یاد داریم که در سال ۲۰۱۴، بعد از اینکه Microsoft کمپانی توسعه‌ی تلفن‌های همراه Nokia را خریداری کرد، چندین گوشی هوشمند اندرویدی را با نام Nokia X عرضه کرد. با اینکه همه‌ی آن‌ها مدل‌های ارزان‌قیمت بودند اما نتوانستند مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند. در نتیجه امیدواریم سرنوشت دیگری در انتظار Nokia X باشد.
به‌ احتمال‌ زیاد، Nokia X جدید هیچ ارتباطی با دستگاه‌های قدیمی Microsoft نخواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد حرف X به دلیل رقابت با گوشی هوشمند iPhone X محصول Apple انتخاب‌ شده باشد. برای مشخص شدن اخبار تکمیلی باید تا پایان ماه صبر کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه