تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

کمپانی IKEA، گروه تجاری سامسونگ و متخصصین Google قصد دارند تا با همکاری مشترک، خانه های هوشمند جدیدی را طراحی و ایجاد نمایند. گفته می شود سهم ابزار و گجت های هوشمند در خانه ها تا سال 2025 در بازار معادل 30 میلیارد دلار خواهد بود. با این حال کاربران هم اکنون با احتیاط بیشتری به سمت ابزار خانه های هوشمند می روند.
تعداد بسیاری از کاربران از ایجاد اختلال در این دستگاه ها شکایت دارند و اکثرا با مشکلاتی نظیر عدم ارتباط آن ها با دیگر وسایل الکتریکی خانه روبرو هستند. اما می توان گفت اکثر شرکت های ارائه کننده ی این دستگاه ها به سرعت خدمات پشتیبانی را برای رفع مشکل آنان ارائه می دهند.
در هفته ی جاری سایت خبری کمپانی سوئدی IKEA، طرحی از خانه ی هوشمند خود را به نمایش گذاشته است که متشکل از حسگرهایی برای روشن و خاموش کردن نور محیط، سیستم های کنترل از راه دور و کنترل پنل روشنایی می باشد که از این پس از فروشگاه های این کمپانی عرضه خواهد شد.
بر اساس پیش بینی های متخصصین BSRIA، میزان سهم ابزار خانه های هوشمند با 20 درصد افزایش در سال جاری به میزان 16 میلیارد دلار و تا سال 2021 به 30 میلیارد دلار خواهد رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه