تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

هکری با نام مستعار Guccifer 2.0 مسئولیت هک کردن سرور حزب آمریکا را به عهده گرفت او درباره این موضوع در وبلاگ شخصی خود کامنتی نوشته است.

او برای تأیید صحت ادعای خود ، اسناد سرقت اطلاعاتی قبلی خود را از شرکت CrowdStrike ، را منتشر کرد. در میان داده های منتشر شده اطلاعات مربوط به بررسی نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا، نام دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه نیز به چشم می خورد.
او نوشت: "این مایه افتخار است که شرکت می خواهد از مهارت های من قدردانی کند اما در حقیقت هک آنها کاری بسیار ساده برای من بود"
وی گفت اسناد WikiLeaks نیز تا آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

بنیانگذاران CrowdStrike دیمیتری آلرتروویچ  سرقت اسناد از سرور های احزاب آمریکایی را تایید کرد با این حال وی افزود؛ بیانه منتشر شده توسط هکر ممکن است گمراه کننده باشد.
به یاد داریم چندی پیش طی گزارشی از واشنگتن پست، هکرهای روسی با هک ایمیل و اطلاعات داده کمیته حزب ملی دموکرات ایالات متحده آمریکا به اطلاعات سرور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ دسترسی پیدا کردند.

سخنگوی رئيس جمهور روسیه، دیمیتری پسکوف نیز هر گونه دخالت مسکو در هک پایگاه اطلاعاتی آمریکا را را تکذیب کرد.

پیش از این، ویکی لیکس نیز اعلام کرد، قسمتی از اسناد مکاتبات، هیلاری کلینتون، در زمان سمت وزارت امورخارجه نیز دزدیده شده است.

برچسب هاGuccifer 2.0WikiLeaks
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افشاگری جدید WikiLeaks در مورد عربستان سعودی