تکنولوژی
الناز فرجی۹:۱۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد

ما همه با موقعیت شلوغی و پر بودن جای پارک آشناییم ، آنجا شما دو انتخاب دارید: آنقدر این مکان را دور بزنید تا شاید بعد از مدتی طولانی بتوانید یک جای پارک تقریبا معقول و خوب پیدا کنید  یا جایی که انگار آخر دنیاست پارک کنید و با زحمت همه ی راه را به سمت مقصد بازگردید.
مربی های بدنسازی به ما یاد میدهند که چگونه پیاده روی کنیم ولی راستش وقتی حوصله ی پیاده روی نداشته باشیم، پارک کردن در یک مکان دور افتاده جالب به نظر نمی آید.
خب دوستان، والکسویگن درباره ی این زجر شما میداند، به همین دلیل اتومبیل ساز آلمانی  last mile surfer را معرفی کرد، یک روروک (اسکوتر) الکتریکی که برای حمل شما از مکان های دور افتاده ی پارک تا درب های ورودی costco (یا هر جایی که مردم روزها وقت میگذارنند ) طراحی شده است.


اسکوتر سه چرخه ی  والکسویگن  بخشی از استراتژی جدید برای گسترش کارها با وسیله های حمل و نقل مختلف است. last mile surfer تنها 11 کیلوگرم یا 24.2 پوند وزن دارد و طوری طراحی شده تا در ماشین شما جای بگیرد.
با در نظر گرفتن محدوده ی اسکوتر که 12.4 مایل است، کاملا امکانش است که بتوانید تمام راه را به سمت مقصد با اسکوتر برانید اگر نزدیک باشد . اما ممکن است این هوای آزاد زیادی باشد. رئیس والکسویگن، مارتین وینترکورن میگوید last mile surfer با قیمتی کمتر از 1000 یورو در اروپا در سال 2016 به فروش میرسد.
معلوم نیست که آیا این اسکوتر تنبل، یعنی عالی، در آمریکا فروخته میشود یا نه . اگر معادل 1100 دلار خیلی گران به نظر میرسد، شما همیشه میتوانید نسخه ی  مرهم پا را 1/20 قیمت امتحان کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتخاب نام شیرینی برای نسخه جدید اندروید گوگل