ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

حسين نعمتی، مديرعامل شركت ملی پست از اتفاقات عجيب در حين برگزاری مراسم معارفه‌ی مديركل جديد پست استان خراسان شمالی عذرخواهی كرد.
به گزارش روابط عمومی شركت ملی پست، نعمتی در شرح ماجرا چنين گفت: پس از مشورت از بين همكاران شاغل در پست استان دو گزينه معرفی شدند. گزينه‌ی نخست جناب آقای خالقی، از كاركنان با تجربه و مورد وثوق و گزينه‌ی دوم جناب آقای خانیاز كاركنان جوان و پويای اين شركت بودند.
مراحل اخذ استعلام و مصاحبه‌ی مديريتی برای هر دو گزينه انجام پذيرفت و طبق روال با مجمع نمايندگان استان و استاندار محترم نيز مشورت شد. از آنجا كه استاندار محترم گزينه‌ی دوم را به دلايلی ارجح دانستند گزينه‌ی دوم قطعی و انتخاب شد.
نعمتی افزود: بر اساس نظر استاندار محترم مقرر شد جناب آقای خانی به عنوان گزينه‌ی نهايی معرفی شوند و در اين‌باره نظر مساعد مجمع نمايندگان استان نيز اخذ شد اما متاسفانه در اثر سهل‌انگاری حوزه‌ی مديرعامل شرکت ملی پست، حكم گزينه‌ی نخست كه از پيش آماده شده بود به استان ارسال شد و موضوع به گونه‌ای رقم خورد كه در شان اين شركت نبود.
وی افزود: البته از نماينده‌ی اعزامی شركت ملی پست كه وظيفه‌ی معارفه‌ی مديركل جديد را به‌عهده داشت انتظار می‌رفت با دقت و درايت بيشتری مراسم را مديريت كند تا چنين اشتباه غيرقابل پذيرشی پيش‌ نيايد.
نعمتی گفت: به زعم خودم و به عنوان مسئول اصلی اين ماجرا از جناب آقای خالقی، ساير همكارانم در استان خراسان شمالی و مردم عزيز آن خطه عذرخواهی می‌كنم و اميدوارم بتوانيم با ارائه‌ی خدمات مناسب به شهروندان اين اشتباه را جبران كنيم و در اين راه از ظرفيت‌های برادر گرانقدر جناب آقای خالقی نيز بهره‌ ببريم.
این عذرخواهی شجاعانه بعد از آن صورت گرفت که مراسم تودیع و معارفه‌ی رئیس اداره‌ی پست استان خراسان شمالی با حاشیه عجیبی همراه شده بود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی بنرهای معارفه‌ی محمد خالقی به عنوان مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی بر در و دیوار سالن محل برگزاری مراسم نصب شده بود و تبلیغات گسترده‌ی محیطی و رسانه‌ای هم در این خصوص انجام شده بود، اما در لحظات پایانی مراسم و در میان تعجب همگان علی اکبر خانی به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شد.
اسکندر حلال‌خور عضو هیئت مدیره‌ی پست کشور که برای معرفی مدیرکل جدید پشت تریبون رفته بود پس از تماس تلفنی مدیرعامل پست اعلام کرد که علی اکبر خانی به عنوان مدیرکل معرفی می‌شود و اشتباه تایپی روی داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه