گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

شرکت Imgur که همواره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه‌کننده‌ی خدمات تصویری در جهان محسوب می‌شود، به‌تازگی قابلیت‌های جدید چت کردن و ویژگی‌های متعاقب آن را ارائه کرده است. همانطور که می‌دانید، Imgur یک سرویس آنلاین اشتراک‌گذاری عکس است که ماهانه ۱۵۰ میلیون کاربر برای اشتراک GIF‌ها و ترفندهای علمی از آن استفاده می‌کنند. برای بسیاری از Imgurians که در سایت از راه‌دور دوستی‌های آنلاین ایجاد کرده‌اند، چت کردن در این سرویس به جای استفاده از برخی ابزار‌های ارتباطی دیگر، مناسب‌تر است.
متاسفانه در این سرویس قابلیت چت کردن کمی ناپخته به نظر می‌رسد که می‌تواند در چنین جامعه‌ی گسترده‌ای، مشکل‌ساز باشد. سرویس Imgur، آنتی‌اسپم جدی و سیستم دفاعی برای مبارزه با سوء‌استفاده از سرویس چت ندارد و به نظر می‌رسد برای برخی سناریوها آمادگی نداشته باشد. هر شخص می‌تواند به هر فرد ناشناس بدون نیاز به دوست بودن با یکدیگر، پیام ارسال کند و هیچ محدودیتی برای ارسال پیام در آن تعریف نشده است. همچنین هیچ راهی برای مسدود کردن افرادی که پیغام نامطلوب می‌فرستند و یا خاموش کردن notifications وجود ندارد. اگر Imgur این مشکلات را حل نکند، کنترل سرویس می‌تواند از دست‌شان خارج شود.
سرویس Imgur از کاربران قدرتمندی برخوردار است که سال گذشته ۸۲ درصد آن‌ها بیش از ۳ ساعت در هفته از این سرویس استفاده می‌کردند و پس از گذشت پنج سال در سال ۲۰۱۴، تنها در یک دوره سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلار به رهبری Andreessen Horowitz افزایش سرمایه داشته است.

برچسب هاImgur
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسکایپ برای وب بتا، در آمریکا و انگلستان به راه می افتد