اپلیکیشن
دنیا شکوهی۱۴:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد

اسکایپ مایکروسافت تماس های صوتی و تصویری شما را با باز کردن اسکایپ برای وب ( بتا) کمی راحتتر میکند.
اجرای اسکایپ وب آسان و سریع است، و نیازی به دانلود اپلیکیشنی نیست. کمپانی میگوید این سرویس عالیست اگر معمولا از اسکایپ بر روی موبایلهایتان استفاده میکنید. زیرا برای این ساخته شده تا به سرعت تماس ها و IM خود را بر روی صفحه نمایشی بزرگتر دریافت کنید.
کمپانی همچنین میگوید: تماس های ویدیویی وب ، قدمی به سوی تبدیل ارتباطات زمان واقعی (RTC) به واقعیت است. اساسا ارتباط به طور مجازی نه به طور پنهانی.
محدودیت و سادگی  Google Hangouts، میتواند انگیزه دیگری برای مایکروسافت باشد تا راه آسانتری برای دسترسی به تماس های اسکایپ بسازد. بدون شک دانلود یک اپلیکیشن خوبی های خود را دارد، مانند امنیت و دریافت تماسهای ورودی، اما راحتی ویدیو چت از طریق وب را نمیتوان نادیده گرفت.


شما هنوز به طور کامل از بند دانلود رها نشده اید. برای استفاده از اسکایپ وب باید یک  plug-in مرورگر دانلود کنید. اما این مساله از پروسه نصب اپلیکیشن، به خصوص با استفاده از کامپیوتر عمومی، بسیار آسانتر است.
اسکایپ برای گوگل کروم، فایر فاکس، اینترنت اکسپلور، سفری، و احتمالا مایکروسافت اج هنگامی که در ماه جولای ارائه شود، در دسترس است. به یاد داشته باشید که اسکایپ وب هنوز در مرحله تست بتا است، و بسیاری از ویژگی های ناقص آن در آینده، اصلاح خواهند شد.
مایکروسافت میگوید پرده برداری از اسکایپ وب در چند هفته آینده خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Chromebox جدید به شما اجازه می دهد کنفرانس های بزرگتری به پا کنید