نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

در چند سال گذشته Google با استفاده از به اصطلاح knowledge graph ‌ توانست به مراتب نتایج بسیار مفیدی را فقط از لیست یک لینک به دست آورد. کاربران Google می‌توانند اطلاعات زیادی در حوزه‌ی موضوعات مختلف مرتبط، بدون نیاز به کلیک بر روی  نتایج هر جست‌جو، در زیر نوار جست‌جو مشاهده نمایند. foodies آخرین امکانی است که به موتور جستجو Google افزوده شده و بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر، هنگامی که کاربران خرید غذا را با تلفن‌های ‌همراه خود جستجو می‌کنند، دستورالعملی به صورت دایره گردان در بالای صفحه‌ی نتایج می‌توانند مشاهده کنند.
Google همچنین افزود، برخی از فیلترها به نتایج دستور کاربران پیشنهاداتی را درست زیر نوار جستجو اضافه می‌کنند که برای انتخاب بهتر و بهبود نتیجه‌ی جستجوی کاربران بسیار مفید می‌باشد. آن‌ها می‌توانند با استفاده از گزینه‌ی view all، صفحه‌ی جست‌جو را در اندازه‌ی بزرگ‌تر در اختیار داشته باشند تا بتوانند سفارشات خود را دقیق‌تر، با دیدن یک تصویر و پیش‌نمایش سریع با تپ‌زدن روی آن انتخاب نمایند.
قابلیت مذکور به دلایلی در جست‌جوگر Google نسخه‌ی استاندارد دسکتاپ وجود ندارد، اما احتمالا به زودی افزوده خواهد شد. درعین حال، کاربرانی که از تلفن همراه استفاده می‌کنند باید متوجه شده باشند این امکان همه چیز را برای جستجو کمی آسان‌تر کرده است.

برچسب هاgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود