گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

برای استارتاپ‌های سخت‌افزاری جنجالی و غول های تکنولوژی میلیارد دلاری، به طوری یکسانی بررسی محصول مهم است. چراکه نتیجه‌ی بررسی صورت گرفته می‌تواند بیانگر موفقیت یا شکست محصول باشد. و هرچه زمان معرفی محصول کمتر باشد، بررسی‌کنندگان محصول هم مجبور به کوتاه و کوتاه‌تر کردن زمان انتشار بررسی‌شان هستند. بنابراین کمپانی‌ها یک راه حل پیدا کرده‌اند و آن اینکه سخت‌افزار آزمایشی را معرفی کنند که زودتر از موعد عرضه‌ی رسمی در اختیار بررسی‌کنندگان و ژورنالیست‌ها قرار گیرد.
چنین بررسی‌هایی برای ژورنالیست‌ها و بررسی‌کنندگان نیز امر دشواری است، چراکه  نمی‌توان حدس زد چه مسائلی در محصول نهایی حل می شوند و یا اینکه بایستی از تمامی اشکالات نرم‌افزاری چشم پوشی کرد، چراکه این موارد خیلی آسان‌تر تعمیر می‌شوند و به جای آن متمرکز بر روی سخت‌افزارها شد.
منطقی این است که تمامی موضوعات را در بررسی مطرح کرد و به سادگی به خواننده اعلام کرد که این محصول نهایی که آن ها خواهند خرید، نیست. اما این هم تلاشی بی‌ثمر است، چراکه چنین بررسی به خواننده و یا شرکت تولیدکننده کمکی نخواهد کرد.
در نتیجه برخی بررسی‌کنندگان و تحلیل‌گران از نوشتن بررسی که تنها بر پایه‌ی محصولی ناتمام باشد، اجتناب می‌کنند.
روزنامه‌نگار بهتر است پاسخگوی خوانندگان باشد. اگر بررسی معلوم نکند که آیا سخت‌افزار نهایی است، در جایی از بررسی حتما این مورد را ذکر کند. اگر محصول مورد بررسی آزمایشی و یا همان محصول پیش‌تولید است، این را مشخص نمایند که چه مدت زمانی نویسنده وقت برای دریافت محصول نهایی دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه