پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر

اسپاتیفای اعلام کرد تا چند هفته‌ی آینده اپلیکیشن Wear OS جدیدی را معرفی می‌کند. برنامه‌ی Wear OS مستقل پیشرفت بیشتری نسبت به اپلیکیشن قبلی اسپاتیفای برای Android Wear دارد. Wear OS جدید کنترل‌های بهتری برای پخش موسیقی و مرور لیست‌های پخش دارد. مهم‌تر از آن، این شامل اتصال اسپاتیفای هم می‌شود که به کاربر اجازه‌ی پخش موسیقی از اسپیکرها را می‌دهد.
رابط کاربر بسیار کوچک باقی می‌ماند، و شامل گزینه‌هایی برای متوقف‌کردن یا عقب و جلو رفتن آهنگ‌ها و بازگشت ۱۵ ثانیه‌ای در شرایطی است که کاربر به یک پادکست گوش می‌دهد. فرد می‌تواند به آهنگ‌هایی که اخیرا پخش شده دسترسی داشته باشد و آیکون قلب کوچکی برای ذخیره‌کردن آهنگ‌ها در لیست‌های پخش وجود دارد. این اپلیکیشن با Bluetooth ،Wi-Fi و LTE کار می‌کند، بنابراین کاربر می‌تواند به موسیقی یا پادکست از طریق گوشی موبایل، لپ‌تاپ، اسپیکرهای Sonos، یا هر دیوایسی که قابلیت تنظیم شدن با Spotify Connect را دارد، گوش دهد. اگرچه، برخلاف برنامه‌ی اسپاتیفای برای Samsung Gear، قابلیت پخش در حالت آفلاین را ندارد.
علاوه بر این خبر، اسپاتیفای همکاری با Fossil برای نصب ابتدایی اپلیکیشن بر روی ساعت‌های هوشمند Fossil Gen 4 و ساعت‌های هوشمند Michael Kors Access Runway را اعلام کرد که از ماه نوامبر شروع می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه