اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۷:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

در این مطلب قصد داریم 5 اپلیکیشن اندرویدی که جزو برترین های پولی بوده و برای مدتی محدود رایگان شده اند را معرفی کنیم.

1)  Apps2sd


با رابط کاربری بسیار ساده و خلاقانه، Apps2sd به شما کمک می کند تا فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن ها را بهتر مدیریت کنید. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید بخشی از فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن هایی که نصب کرده اید را به کارت حافظه خود منتقل کنید تا از پر شدن سریع حافظه داخلی دستگاه اندرویدی تان جلوگیری کنید.

2) Click Wars


قانون این بازی ساده است، هر کسی که سریعتر کلیک کند برنده خواهد شد! شما می توانید با دوستان خود کل کل کنید و با در بخش تک نفره بازی را انجام دهید و بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید. گرافیک بازی تناسب بسیار خوبی با سبک بازی داشته و ظاهر بازی آینده نگرانه است.

3) Birdie Falls


اگر دوست دارید با نیروی جاذبه بجنگید، Birdie Falls بازی مورد علاقه تان خواهد شد. هدف این است که نگذارید جوجه پرنده ها از روی شاخه ها پایین بیفتند.

4) Shikaku


شیکاکو یک نوع بازی تست هوش است که شباهت هایی با سودوکو دارد. اگر از بازی های سودوکو خوشتان می آید احتمالاً از Shikaku لذت خواهید برد. هر پازل شامل چند جعبه شماره گذاری شده است. هدف بازی قرار دادن این جعبه ها در تمام بخش های صفحه می باشد به گونه ای که مساحت هر جعبه با عدد نوشته شده بر روی آن برابری کند.

5) Sales Price Calculator


این اپلیکیشن یک محاسبه کننده قیمت بسیار کارآمد، سبک و عالی برای افرادی است که عاشق خرید کردن هستند. این اپلیکیشن قیمت کل کالاها به علاوه تخفیف هایی که دارند را برایتان محاسبه می کند. کافیست قیمت کالاها به همراه میزان تخفیفشان را در اپلیکیشن وارد کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به روز رسانی سونی اکسپریا Z2 ، Z3 به آندروید 6.0.1 (مارشملو)