گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت

گوشی های هوشمند کره ای Samsung Galaxy S8 و Samsung Galaxy S8 Plus، کاربران خود را به واکنش در برابر این محصول وادار کرده اند. پس از عرضه ی پرچمداران جدید این کمپانی، کاربران شروع به شکایت از این دو محصول جدید کرده اند. این کاربران کمپانی سامسونگ را به فریب مصرف کنندگان محصولاتش متهم می کنند.
صاحبان این گوشی های هوشمند جدید از رنگ قرمز در صفحه نمیش این گوشی شکایت دارند که سامسونگ هم در طی صدور بیانه ای فوری، به کاربران اعلام کرده است تا در به روزرسانی جدیدی گوشی، مشکل را برطرف خواهند کرد. علاوه بر این کاربران Samsung Galaxy S8  و Samsung Galaxy S8 Plus با مشکل اتصال سیستم به شبکه های Wi-Fi دراین گوشی نیز روبرو هستند.
به خاطر داریم که این توسعه دهنده به کاربرانش وعده داده بود تا سیستم شارژ سریع را به Samsung Galaxy S8 و Samsung Galaxy S8 Plus بیافزاید. باتری این دستگاه در طول یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ خواهد شد. به گفته ی کاربران در صورتی که صفحه نمایش گوشی در هنگام شارژ روشن باشد، مدت زمان شارژ دو برابر خواهد شد. بنابراین این گوشی به جای یک ساعت و نیم در مدت زمان 3 ساعت شارژ می شود که کاربران آن را به عنوان وعده ی دروغ کمپانی مطرح می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه