نرم افزار
مصطفی طبری۱۹:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

دوست دارید یک کامپیوتر با ابعادی کوچکتر از یک نوار کاست داشته باشید؟ از ویندوز 10 خوشتان آمده اما حاضر به پرداخت هزینه اش نیستید؟ کامپیوتر دسکتاپی InFocus Kangaroo انتخاب ایده آل برای شماست!
این مینی دسکتاپ با یک اشتراک از ویندوز 10 و با قیمت تنها 99 دلار عرضه می شود. بدین ترتیب شما حتی با 20 دلار هزینه کمتر نسبت به خرید ویندوز 10 می توانید یک کامپیوتر مجهز به این نسخه از ویندوز را داشته باشید. جالب تر اینکه Kangaroo تنها 200 گرم وزن داشته و ابعاد آن 5 x 7.6 x 1.2 سانتی متر است.
البته طبیعتاً نباید انتظار عملکرد خیلی بالایی از این کامپیوتر کوچک داشته باشید. در InFocus Kangaroo یک پردازنده Cherrytrail Atom x5 اینتل با سرعت 1.4 گیگاهرتز قرار گرفته تا برای انجام امور ابتدایی مانند مرور وب و پردازش متن عملکرد مناسبی را ارائه دهد.
از سایر مشخصات این مینی دسکتاپ می توان به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. عمر باتری این کامپیوتر در حدود 4 ساعت بوده و شما می توانید در هر لحظه از این کامپیوتر در مکانی جدید استفاده کنید. کانگارو از دو باند wireless AC بهره می برد که شما را به اینترنت بدون سیم متصل می کند. همچنین امکان اتصال مانیتور و کیبورد از طریق بلوتوث 4 وجود دارد.
این دستگاه کوچک با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص قادر است تا به آیپد شما نیز متصل شود. تقریباً می توان Kangaroo را به هر مانیتور، تلویزیون یا تبلتی متصل کرد به این شرط که دارای خروجی HDMI یا USB باشند. شما می توانید یک داک جانبی نیز برای این کامپیوتر خریداری کنید تا یک پورت HDMI و دو پورت USB اضافه نیز در اختیارتان قرار بگیرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بعد از آپگرید به ویندوز 10 یک ماه فرصت دارید تا دانگرید کنید