پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گفته ی مدیر ارشد کمپانی اپل، تیم کوک، ساعت هوشمند این کمپانی به او کمک کرده تا 14 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد. وی در مصاحبه با مجری شبکه ی تلویزیونی Mad Money این اتفاق را با خوشحالی تمام بیان کرد. همانطور که کوک گفت، این ساعت هوشمند توانست به او انگیزه ی لازم برای ورزش آن هم به صورت مستمر القا کند تا بتواند به صورت لحظه به لحظه پیگیر وضعیت سلامت جسمی خود باشد.
وی در ادامه افزود همانند همه ی داستان های مشابه کاهش لاغری در دیگر افراد، این خبر را با دوستانم به اشتراک گذاشتم. کوک همچنین گفت به تمام افرادی که می خواهند از شر اضافه وزن خود خلاص شوند توصیه می کنم تا محصول Apple Watch را خریداری کنند.
مدیر ارشد کمپانی Apple می گوید در سه ماه گذشته فروش ساعت های هوشمند اپل دو برابر شده است. با این حال نمایندگان کمپانی اطلاعات دقیقی را در مورد میزان فروش و سود حاصل از این محصول ارائه نکرده اند. اولین ساعت هوشمند این کمپانی در تاریخ 9 سپتامبر 2014 رونمایی شد. برای استفاده از این محصول کاربران نیازمند یک گوشی iPhone 5 یا بالاتر هستند. محصول Apple Watch به سه دسته تقسیم می شود:  Sapphire Glass ،Apple Watch Sport و Apple Watch Edition

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه