سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

استارتاپی از میلان پروژه خود را به نام AirSelfie در کمپینی در Kickstarter به نمایش گذاشت. این گجت که نمونه کوچکی از یک پهپاد است، می تواند به راحتی در هوا به پرواز در بیاید. این دستگاه توسط گوشی هوشمند کنترل می شود و به صاحب خود این امکان را می دهد که از بهترین زاویه تصاویر مورد نظر را ثبت نماید.
این پهپاد کوچک دارای 4 ملخ پروازی است که در چهار طرف گجت قرار گرفته است و می تواند تصاویری را با وضوح 5 مگاپیکسل بر روی حافظه 4 گیگابایتی ذخیره نماید. ظرفیت باتری 240 میلی آمپر و ولتاژ 7.4 V می باشد. علاوه بر این، دستگاه شامل یک ژیروسکوپ و شتاب سنج  است و به طور خودکار موقعیت مناسب  در طول پرواز را حفظ می کند.
دستگاه دارای ماژول اتصال بلوتوث و Wi-Fi به گوشی های هوشمند نیز می باشد. ابعاد این گجت 3,72х2.65х0,42 سانتی متر و وزن آن 52 گرم است. این ابزار دارای یک کیف ویژه حمل و نقل و یک باتری اضافه نیز هست و می تواند تا 20 بار شارژ کامل دستگاه را تامین کند که جمعا به مدت یک ساعت پرواز می باشد.
قیمت پیش فروش این گجت 179 یورو پیشنهاد شده بود که در حال حاضر قیمت آن به 224 یورو افزایش یافته است. قیمت قاب و یک باتری اضافی نیز 62 یورو است. تحویل دستگاه برای ماه مارس سال 2017 برنامه ریزی شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه