موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ دي

مرکز چینی صدور گواهینامه ی تجهیزات مخابراتی (TENAA) اطلاعاتی مربوط به جزئیات فنی گوشی هوشمند جدیدی از کمپانی Hisense را منتشر کرده است. این گوشی HLTE500T نام‌ گرفته است. آنچه در حال حاضر مشخص‌شده وجود صفحه‌نمایش IPS Full Screen درگوشی جدید Hisense است و اندازه ی قطر آن 5.99 اینچ با وضوح تصویر (Full HD + (2160 × 1080 می باشد. بر اساس اخبار منتشر شده می‌توان گفت نسبت تصویر در صفحه‌نمایش این محصول، 18: 9 باشد.
با توجه به اخبار گویا پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با کلاک 2.2 گیگاهرتزی در قلب این محصول جدید خواهد تپید. ازنظر کارشناسان، پردازنده احتمالاً یکی از دو مدل Qualcomm Snapdragon 630 یا Snapdragon 660 خواهد بود.
خبری که مورد توجه علاقه‌مندان و منتقدین قرار گرفته است، وجود سه دوربین در این محصول است. بر این اساس دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و ماژول‌های دوربین اصلی به ترتیب 12 و 8 مگا پیکسلی خواهند بود.
خریداران می‌توانند دو نسخه از این محصول را برای انتخاب بررسی نمایند. مدل اول دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و مدل دیگر به ترتیب 6 و 128 گیگابایت رم خواهد داشت. البته لازم است به این نکته اشاره‌ کنیم که یک اسلات برای افزودن حافظه‌ی جانبی در محصول تعبیه‌ شده است. ظرفیت باتری نیز میزان قابل‌ توجهی را با 3320 میلی‌آمپر ساعت برای کاربر تأمین خواهد کرد. سیستم‌عامل محصول نیز بر روی Android 8.0 Oreo اجرا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه