تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ شهريور

استودیوهای طراحی مسافرتی در کشور سفر کرده و شما را تشویق می کنند تا یک مدل  X SUV  را خریداری کنید.
Tesla اعلام کرده است که که آنها به راه اندازی یک اتاق نمایش متحرک به منظور گسترش حقیقت در ارتباط با وسایل نقلیه ی برقی در سرتاسر آمریکا پرداخته اند. این شرکت به تولید شش تریلر با جریان هوا پرداخته است و آن ها را با عنوان "استودیوهای طراحی" برند Tesla نام گذاری کرده است، تا افراد را به خرید مدل X SUV تشویق کند. بدین شکل، خریداران برای دیدن این محصول تشویق می شوند، و می توانند شکل وسیله ی نقلیه ی موردنظر خود را انتخاب کرده و با متخصصان محصولات این شرکت به گفتگو بپردازند.
این گروه در سرتاسر آمریکا سفر کرده و به مکان هایی سر می زنند که هنوز نمایندگی در آن ها وجود ندارد. اولین توقف در این سفر کشوری، مکان هایی نزدیک به موقعیت Tesla هستند، از جمله پورتلند، سیاتل و تامپا. کاربران در سایر موقعیت ها، تشویق می شوند تا درخواست بازدید از این ماشین را در شهر خود داشته باشند و این کار را از طریق وب سایت Tesla Explores انجام می دهند.
جالب است که ببینیم آیا Tesla زمان بیشتری را برای این تور در ایالت هایی ادامه خواهد داد که فروش این مدل در آن ها ممنوع می باشد. به عنوان مثال، در تگزاس، گروه های نمایندگی به سختی در برابر تجارت مستقیم شرکت با مصرف کنندگان ایستادند. با وجود این باجه های کوچک، افراد می توانند به خوبی به پیش سفارش یک ماشین به صورت آنلاین بپردازند، در صورتی که می توانند این کار را از خانه های خود نیز انجام دهند، آیا این امر می تواند به عنوان یک تخلف محسوب شود؟ شاید.

برچسب هاTeslaX SUV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Audi بر روی طرح مفهومی یک شاسی بلند اسپرت الکتریکی کار می کند