موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

پروژه ی Open YOLO به اپلیکیشن ها اجازه می دهد تا به مدیریت رمزعبور بر اساس انتخاب شما، دست پیدا کنند. امنیت از هر زمان دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار است، اما مردم هنوز تایپ کردن رمزعبور در تلفن های خود را دوست ندارند. به عنوان مثال، گوگل در حال همکاری با Dashlane و سایر مدیریت کننده های رمزعبو در پروژه ی Open YOLO می باشد ( مخفف جمله ی شما تنها یک بار وارد می شوید). این ایده به منظور ایجاد یک API ایجاد شده است که به دولوپرهای اندروید اجازه می دهد تا به مدیریت رمزعبورها دسترسی داشته باشند تا شما بتوانید به صورت خودکار و بدون تایپ کردن و یا تایپ خودکار که از امنیت پایینی برخوردار است، وارد اپلیکیشن ها شوید. Dashlane به عنوان رهبر پیشگام در این مسیر و در همکاری با سایر مدیریت کننده های رمزعبور فعالیت میکند، اما گفته نشده است که کدام یک از آن ها در این امر دخیل هستند.
جزئیات بسیار کمی در مورد چگونگی عملکرد آن ارائه داده شده است، اما حدس می زنیم که زمانی که یکبار از طریق مدیریت کننده ی رمزعبور وارد می شوید، سپس به تمامی اپلیکیشن های که از Open YOLO پشتیبانی می کنند،دسترسی خواهید داشت. چنین سیستمی می تواند مناسب تر و ایمن تر برای کاربران متوسط باشد، زیرا بسیاری از مدیریت کننده های رمزعبور نیاز به رمزعبورهای بسیار قدرتمند و محافظت شما از حملات دوباره استفاده شده دارند. (با در نظر گرفتن این مسئله که هیچ کس نمی تواند خودش به هک کردن YOLO و یا مدیریت کننده ی رمزعبور بپردازد.)
Dashlane گفته است که در حالی که این پروژه با اندروید آغاز می شود، می تواند در نهایت به سایر پلتفرم ها و سیستم عامل ها راه پیدا کند. نه گوگل و نه سایر مدیریت کننده های رمزعبور مانند LastPass به این سیستم راه پیدا نکرده اند، اما ما انتظار داریم که به محض این راه یابی، آن را با شما در میان بگذاریم.

برچسب هاOpen YOLO
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ به کاربرانش درباره ی شیوه ی نادرست قرار دادن قلم در galaxy note 5 هشدار میدهد