تکنولوژی
الناز فرجی۰:۴۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ آبان

اگر یک galaxy note 5 دارید، قلمش را به شیوه ی نادرست قرار ندهید . سامسونگ به شما در این باره توضیح خواهد داد و یک برچسب هشدار جدید هم ساخته است . بعد از اینکه مشخص شد نادرست قرار دادن قلم s در سامسونگ گلکسی نوت 5 باعث آسیب دائمی گوشی میشود، سامسونگ برچسب هشداری را بر روی بسته بندی چسباند ، این هشدار بر روی صفحه ی پلاستیکی محافظ صفحه ی اصلی در بسته بندی چسبانده شده است . 
نوت 5 با هشداری درباره ی برعکس وصل کردن قلمs  میاید . آیا درگاه قلم را یادتان میاید ؟ اگرنه پس ...
در تکرار هایی از مدل های گلکسی نوت, سامسونگ ,به گونه ای قلم را طراحی کرده بود که انتهای آن به علت بزرگتر بودن قابل قرار گرفتن در پشت گوشی نبود و این مسئله ایجاد مشکال کرده بود اما سامسونگ برای حل این مسئله اخطاری طراحی کرد.
اگر قلم s برعکس وارد شود ، در شیار گیر میکند و مکانیزم تشخیص قلم آسیب میبیند . در نتیجه خیلی از ویژگی های گلکسی نوت 5 از کار خواهد افتاد ، حتی اگر قلم از این شیار خارج شود .این یک عیب طراحی نامناسب است ، اما در کل گوشی بسیار عالی است . حالا بعد ازکاربر یوتیوب جی ویلیامز ، که در ویدئویی توضیح میدهد ، سامسونگ پیام گزارشی برای برعکس وارد نکردن قلم بر روی بسته بندی گوشی مینوسید .
حتی اگر کاربران توجهی به هشدار نکنند ، حداقل سامسونگ این مساله را به وضوح اعلام کرده که قلم نباید برعکس وارد شود . قطعا سامسونگ  گلکسی نوت بعدی اش را امن تر طراحی خواهد کرد اما در حال حاضر یک برچسب هشدار تمام چیزی است که کاربران میگیرند . امیدواریم که سامسونگ دنبال به روز رسانی نرم افزاری احتمالی بگردد که باعث شود در حین برعکس قرار دادن قلم با صدا هشدار دهد ، گرچه ممکن است جلوگیری در مقابل پیام های اشتباهی سخت باشد .
تا آن زمان ، دارندگان نوت 5 باید دقیق باشند و گوشی شان را حتی برای زمانی کوتاه به بچه ها ندهند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نسخه دو سیم کارتNote 5 احتمالاً از MicroSD پشتیبانی خواهد کرد