گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

به احتمال زیاد رئیس سابق سامسونگ الکترونیک، لی جیونگ به مدت 12 سال زندانی خواهد شد. این مجازات توسط اداره ی دادگستری کره جنوبی به دلیل سوء ظن در رشوه دادن وی به یکی از نزدیکان پارک گون هه، در دستور کار قرار گرفته است.
معاون مدیرعامل ۴۹ ساله شرکت وابسته سامسونگ الکترونیک در ماه فوریه به اتهام ۳۸ میلیون رشوه به یکی از دوستان رییس جمهور دستگیر شد. جالب است بدانید یک سال پیش Park Geun-hye رییس جمهور کره به خاطر ۳۰ میلیون رشوه‌ به یکی از نزدیکانش، از کار خود برکنار شد و اکنون نیز یکی از کارمندان سامسونگ، اطلاعاتی در مورد رشوه و فساد مالی این مدیر را مطرح کرده است. لی جی یونگ به اتهام رشوه ۳۸ میلیون دلاری به دوست نزدیک رییس جمهور سابق  چوی سون شیل بازداشت شده است.
گویا این رشوه جهت وعده های مختلفی بوده که از سوی مقامات برای ایجاد موفقیت در تجارت کمپانی داده شده است. البته به گفته‌ی دادستان فرض اولیه بر این است که مبلغ 38.3 میلیون دلار بوده است. البته لی تمام اتهامات را رد کرده است. دادستانی خواستار مجازات 12 سال زندان برای لی است. خود وی ادعای بی گناهی دارد و نقش خود را در ادغام Samsung C&T و Cheil Industries انکار می کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه