ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات اردیویی با ضروری دانستن تقویت نظارت هوشمند به عنوان یکی از اولویت‌های رگولاتوری، گفت: تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر ساز و کارهای تعرفه‌گذاری و ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند از اولویت‌های اهداف رگولاتوری در یک سال پیش روست.
حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر ساز و کارهای تعرفه‌گذاری و ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند از اولویت‌های اهداف رگولاتوری در یک سال پیش روست، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از ۱۴ سال فعالیت دوره‌ی گذار به نسل چهارم رگولاتوری را طی می‌کند و بر همین اساس باید در اقدامات مرتبط با حوزه‌ی وظایف سازمان خود را با روندهای موجود در دنیا منطبق کنیم.
وی افزود: در بخش تقویت رقابت از طریق ساز و کارهای تعرفه‌گذاری باید به سمت آزادسازی تعرفه‌ها حرکت کنیم که البته بخشی از این کار در معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه آغاز شده و باید در آینده نزدیک کامل شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح تقویت نظارت هوشمند به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های رگولاتوری اظهار کرد: بخش نظارت رگولاتوری باید با ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند در راستای صیانت مطلوب‌تر از حقوق مردم و کاربران حرکت کند.
فلاح جوشقانی موفقیت در پیاده‌سازی این دو اولویت را پیش شرط حرکت به سمت رگولاتوری نسل چهارم عنوان کرد و ادامه داد: تحقق این موضوع نیازمند تلاش و مشارکت همه‌ی دست‌اندرکاران در این حوزه، اصلاح مقررات و حذف مقررات زاید و بالابردن کیفیت نظارت در همه‌ی بخش‌‌ها است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه