نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

به گزارش  MS Power User، کمپانی Microsoft دیگر تمایلی به پشتیبانی از Skype جدید برای نسخه ویندوز فون ندارد. در حال حاضر اسکایپ بر روی سری گوشی های هوشمند جدید Windows Phone نصب نمی شود و خبر دیگر اینکه در فروشگاه مایکروسافت نیز نمی توان این پیام رسان محبوب را دانلود کرد. البته کاربرانی که تمایل به نصب این برنامه بر روی گوشی های خود را دارند می تواند آن را از منابع دیگری دانلود کنند.
در حال حاضر اسکایپ رسما در Windows 10 Anniversary Update  (Windows 10 Mobile 1607) و بالاتر پشتیبانی می شود. دلیل این تصمیم آن است که کاربران زیادی تمایل به نصب Skype و دیگر پیام رسان ها بر روی نسخه جدید ویندوز دارند. در نتیجه کاربران برای استفاده از این پیام رسان یا مجبور به آپدیت سیستم عامل گوشی خود هستند یا برای ارتباطات خود باید پیام رسان دیگری را در گوشی نصب کنند. تا کنون تنها 13.7 درصد از کاربران ویندوز گوشی خود را به نسخه 10 بروزرسانی کرده اند.
گفته می شود در سال 2017، کاربران نسخه ویندوز فون 8.1 و نسخه های قبلی، دیگر قادر به استفاده از اسکایپ نمی باشند. درنسخه Windows Phone 10 استفاده از پیام رسان  Skype Preview، به کاربران این امکان را می دهد تا تماس برقرار کنند و پیام متنی ارسال کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه