نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱ ارديبهشت

برنامه ی صوتی Google Assistant برای طیف گسترده ای از کاربران در دسترس قرار گرفته است. این شرکت اعلام کرد دسترسی آزاد به این سرویس را برای تمامی کاربران ممکن ساخته است.
متخصصان موفق شدند برای اولین بار سرویس صوتی Google Assistant را به صورت رسمی امتحان کنند. در حال حاضر امکان نصب آن در تمامی دستگاه ها میسر شده است و گفتنی است کیفیت این برنامه در سرعت و دقت تشخیص گفتار نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.
گفته می شود مدیر کمپانی Google پس از بررسی این برنامه و موفقیت آن، شخصا دستور ارائه ی آن را به صورت گسترده، صادر کرده است. تکنولوژی Cloud Speech API می تواند با استفاده از 80 زبان زنده دنیا خدمت ارائه کند. این برنامه مجهز به سیستم یادگیری خودکار نیز می باشد، در نتیجه می توان گفت با استفاده ی بیشتر از برنامه سرعت و دقت تشخیص گفتار در آن بیشتر و بیشتر خواهد شد. دسترسی آزاد به تکنولوژی Cloud Speech API به توسعه دهندگان third party این امکان را می دهد تا این تکنولوژی را در برنامه های کاربردی خود گسترش دهند. دستیار گوگل می‌تواند در مواردی نظیر دریافت به‌ روزرسانی‌ های آب‌ و هوا، یافتن اطلاعات محلی، بررسی زمان پرواز، ترجمه و سرگرمی به شما کمک کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه