پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۱۱ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

Lab از کاربرانی که در برنامه نویسی مهارت دارند درخواست کرده تا در طراحی یک اپلیکیشن برای ساعت های هوشمند به منظور کمک به فضانوردان در زندگی و کار در فضا به این سازمان کمک کنند..در این مسابقه، شرکت کنندگان باید یک رابط کاربری کلی را برای استفاده در اپلیکیشن ساعت هوشمند در ایستگاه فضایی بین المللی طراحی کنند. ناسا تورنمنت لب جزییات بیشتری در این باره را در وبسایت Freelancer.com منتشر کرده است.
این سازمان از شرکت کنندگان می خواهد در هنگام طراحی Samsung Gear 2 را به عنوان سخت افزار مرجع در نظر داشته باشند. این اپ باید قابلیت انجام چند کار مختلف را داشته و زندگی روزمره فضانوردان را ساده تر کند.
در حال حاضر فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی از لپ تاپ و آیپد برای دیدن وظایف روزانه خود استفاده می کنند. اپلیکیشنی که برای ساعت هوشمند طراحی می شود باید قابلیت نمایش وظایف فعلی، گذشته و آینده را داشته باشد.
این اپ همچنین باید یک از قابلیت هشدار/احتیاط، تایمر و نشان دهنده وضعیت ارتباط، به منظور نمایش امکان یا عدم امکان برقراری ارتباط با زمین برخوردار باشد.
طراحی کلی باید:
• توجه مستقیم به اطلاعات متناسب با یک وظیفه و افزایش بهره وری
• واکنش مناسب به اقدامات
• قابلیت نمایش و کارکرد درست بر روی صفحه کوچکتر Samsung Gear
نمایش خلاقانه اطلاعات بر روی ساعت هوشمند به شدت تشویق می شود.
جایزه در نظر گرفته شده برای این مسابقه 1500 دلار است و مسابقه تا نهم سپتامبر به پایان می رسد. شما می توانید از این لینک وارد رقابت شوید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن پشتیبانی iOS به ساعت‌هوشمند Gear S2 سامسونگ