تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن

gopro اعلام کرد که به خاطر مسائل مالی در سال 2015 دیگر سری قدیمی دوربین هایش را ادامه نمیدهد . این گزارش حاکی از ضرر 57 میلیون دلاری کمپانی به خاطر اختراع اضافی دوربین و تکنولوژی قدیمی است . خط تولید جدید gopro که در آوریل شروع میشود تنها شامل سه دوربین است : hero4مشکی ، hero4 نقره ای و hero4 session . تولید چیزهای دیگر قطع میشود . مثل ارزان ترین hero  که کمپانی آن را  " کامل ترین gopro غیر تخصصی " مینامد . خبر دیگر در مورد gopro این است که موجودی اش کاهش پیدا کرده و در روز گذشته هم 10 درصد کم شده است .
در میان کاهش مالی شرکت دوربین اکشن ، gopro همچنین اعلام کرد که رئیس جک لازار بعد از دوسال بودن در این جایگاه بازنشست میشود . در ماه مارس برایان مک جی ، نایب رئیس سابق عملکرد بیزینس جایش را خواهد گرفت . شاید این صورت جدید از بخش مالی gopro بتواند کمپانی را از این سیر نزول مالی نجات دهد .  آینده ی gopro ممکن است بعد از بیرون آمدن hero5 امسال تغییر کند ، که بنیان گذار و مدیر کل ، نیکلاس وودمن در یک نشست به دنبال گزارش مالی تاییدش کرد . کمپانی همچنین یک هواپیمای کنترل از راه دور karma دارد که در سال 2016 بیرون خواهد آمد که ویدئوی 4k ضبط خواهد کرد . وودمن همچنین در گزارش اعلام کرد که شرکت نیاز دارد که نرم افزار دوربین هایش را ارتقا دهد .
"ما فهمیدیم که توسعه ی نرم افزار  راه حلی است که به مشتری های ما در انتقال کارها از یک سیستم به سیستم دیگر، دسترسی و ویرایش اطلاعات gopro کمک خواهد کرد .

برچسب هاCamerasGoPro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

slopes , بیست روش برای زاویه گیری دوربین GoPro تان ارائه میدهد