تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

و البته توافق 14.7 میلیارد دلاری فولکس واگن.
جاده های نوری یا فتوولتائیک مانند فیلم های علمی و تخیلی به نظر می رسند، اما در حال تبدیل شدن به واقعیت در آمریکا هستند. این هفته میزوری اعلام کرد که طرحی را به منظور سنگفرش کردن بخشی از جاده ی تاریخی 66 ،با عنوان جاده های خورشیدی به همراه تولید انرژی در نظر دارد. در سایر اخبار آتی مربوط به حمل و نقل، روسیه قصد دارد تا به تولید یک ریل هایپرلوپ با طول 44 مایل بپردازد که تا ساحل چین ادامه پیدا می کند. انتظار می رود که ماشین های بدون سرنشین در طول پنج سال آینده بسیار پرطرفدار خواهند شد، و ما متوجه خواهیم شد که آیا میزان راحتی که این ماشین ها ارائه می دهند به گسترش آن در حومه ی شهر نیز منجر خواهد شد یا خیر.              فلکس واگن قول داده است که مبلغ بسیار بزرگ 14.7 میلیارد دلار را به صاحبان ماشین هایی که تحت تاثیر انتشار رسوایی به بار آمده قرار گرفته اند، پرداخت کند. و اگر شما از پارکینگ های موازی متنفر هستید، می توانید چرخ های شگفت انگیز چند جهته را مشاهده کنید که به هر ماشینی اجازه می دهد تا به صورت یک طرفه و از کناره ها حرکت کنند.
در اخبار مربوط به انرژی، مکزیک، کانادا و آمریکا به تازگی متعهد شدند که 50 درصد از برق خود را از منابع تمیز تا سال 2025 تامین کنند. در همین حال، آلمان به انجام یک اقدام پیشگامانه پرداخت که به شکل تاثیرگذاری به ممنوعیت انجام استخراج برای تمام اهداف کاربردی منجر خواهد شد. انرژی خورشیدی به ثبت یک رکورد جهانی جدید به منظور افزایش بازده انرژی خورشیدی پرداخته است، در حالی که یکی از گزارشات اخیر، پیش بینی کرده است که هزینه ی متوسط انرژی بادی و خورشیدی در دهه ی آینده تا 59 درصد کاهش خواهد یافت. و دو طراح به توسعه ی یک ساختمان مارپیچ پرداختند که دی اکسید کربن را جذب کرده و به تولید سوخت های زیستی تمیز و سبز می پردازد.
یک شرکت چینی به انجام پرینت سه بعدی یک خانه ی کامل در 45 روز پرداخت و آن ها اعلام کرده اند که این ساختمان به اندازه ای بادوام است که می تواند در برابر یک زلزله با قدرت 8.0 ریشتر مقاومت کند.
در سایر اخبار مربوط به تکنولوژی و طراحی، محققان در کمبریج معتقدند که آن ها می توانند به تولید ساختمان هایی از مواد اولیه ی طبیعی مانند استخوان و پوسته ی تخم مرغ بپردازند. و Neste به تولید یک دفتر اداره به شکل یک تخم مرغ پرداخته است که به شما اجازه می دهد تا تقریبا از هرجایی که میخواهید به کار کردن بپردازید. همچنین یکی از  خانه های متحرکی که در آینده ی نزدیک به نمایش گذاشته خواهد شد، در حال راه اندازی می باشد، نام این خانه Doubleback می باشد و با تنها زدن یک دکمه تا 6.5 فیت گسترش خواهد یافت. در نهایت، در ناسا، یک تکنولوژی جدید، می تواند به ارائه ی کل منظومه ی شمسی به کمک اینترنت بپردازد، و بر اساس یک آزمایش، این فرضیه در نظر گرفته شده است که گیاهانی که در خاک مریخ رشد می کنند در حقیقت قابل خوردن هستند.

برچسب هاinhabitatDouble back
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اعضای مصنوعی مرد آهنی و Airbnb عجیب و ترسناک